Sunday, October 23, 2011

Contest Handphone Berjasa

Kali ini nak join contest pulak..
Mencabar sikit kan?
hehhe
Anda dah join?
Haa, kalau belum, sila klik gambar handphone mi$$ ozja selaju mungkin! :D
Contest ini akan berakhir pada 19 November 2011.

Front view
Back view
Setiap peserta perlu jawab soalan tergantung tau.
Okay, ini ada jawapan bagi soalan-soalan tersebut versi saya. :)
*
*
*
#1) Apakah jenama handphone anda?
-Nokia C3-00

#2) Kenapa pilih handphone tu?
-Saya tak pilih handphone ni. Ia adalah hadiah dari adik saya. Handphone sebelum ni dah kena ragut.

#3) Berapakah harga handphone anda?
-Adik saya beli handphone ni dengan harga RM300.

#4) Apakah kelebihan handphone anda?
-Keyboard.Saya sangat suka handphone ni sebab ia mempunyai keyboard yang luas. Terdapat butang untuk setiap huruf, oleh itu ia sangat user-friendly. 
-Kamera. Walaupun kameranya hanya 2 megapixel, tetapi mampu memberikan kualiti gambar yang sangat memuaskan pada waktu siang. Malam terkecuali kerana handphone ini tidak mempunyai fungsi flash. 
-Bateri. Bateri handphone saya ni boleh bertahan selama 3-4 hari. (sepatutnya lebih lama jika saya tak main game!hohho)
-Font. Font handphone ni agak besar dan ia sangat-sangat membantu saya ketika ber-sms.
-WLan. Yup, handphone saya dilengkapi WLan. Dengan adanya freeware Opera Mini, I can always stay connected!
-Banyak lagi sebenarnya, tapi yang lain tu, rasanya kebanyakkan handphone sekarang memang memiliki ciri-ciri tersebut. kan kan?? :D

Rasanya lengkap dah ni! hehhe.
Psst! Ada something special tau kalau join contest ni..
Walaupun  pemenang hanya 3, tapi semua peserta akan dapat keychain penghargaan!
kemon ebribodi,let's smile together!!

1 comments:

Wanie

banyaknye contest..tak tau nak join yg mane..kui3

yg ni sume dapat keychain eh..

Post a Comment