Sunday, September 4, 2011

GIVEAWAY Mia's Craft


Klik sini untuk join okay.:)

Tarikh tutup: 23 Oktober 2011

Cadangan saya:
Terdapat ramai crafter lain yang berniaga secara on9 ni,
mungkin Mia's craft boleh bertukar-tukar link dengan para crafter ni 
agar dapat meluaskan lagi idea disamping  bertukar-tukar pendapat,
menambah kenalan dan dapat saling mempromosi blog masing-masing.:)
Dari segi barang-barang pula, saya cadangkan keluaran produk baru seperti
mini pillow, patung, perhiasan pintu, perhiasan kereta etc.

Saya ni penggemar craft sebenarnya, sebab tu saya banyak follow
blogshop para crafter ni.. Jadi saya dapat la pengetahuan serba sedikit..hehe
 Saya harap ia dapat membantu la yekk..:)

Untuk ini, saya tag:

Referral:

Semoga terus success ya Mia's craft!

1 comments:

Mia's Craft

thanks for joining our ga :)

Post a Comment