Tuesday, August 23, 2011

ADC & FN GIVEAWAY


Arghh!! Giveaway ini akan berakhir pada hari ini.
24 Ogos 2011. Saya ulang, hari ini!
Saya xkira, saya mesti juga menjoinkan diri!!

Kawan-kawan yang berminat untuk join, 
meh la ramai-ramai serang GA ni untuk minit yang terakhir.:D
Klik sini (blog Cik Fatin Najwa) atau sini (blog kakak dia yang merupakan seorang crafter)
untuk join ekk..

Saya tag:

Okay, syarat-syarat sudah dipenuhi..
tak sabar tengok hadiah..
weehuuuuuu!!!!!!
*
*
*




Pergh, hadiah-hadiahnya memang hebat la.
Saya ni sangat minat pada craft sebenarnya.
Nak mencuba, tapi x reti. =,="
Oleh sebab itu, saya sangat kagum pada orang-orang yang
kreatif dan berbakat dalam bidang ni.

Really wish I could be one of them.:)
Oleh sebab itu, saya tersangat excited untuk ikut Giveaway ini.

Kepada pemilik blog art.design.craft,

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..

Semoga terus success dalam bidang craft ni.:)